JK Brand Cup

23.07.2014 20:25

V neděli 20.7. jsme se Šiškou vyrazily na naše první závody – neoficiální agility v Kyjově.

Počasí bylo velmi pěkné – celý den sluníčko, horko (na parkuru až moc) :-)

Prima partička spoluzávodníků a podpory (ještě jednou díky Mirce, Alče, Ivče, Lucce, Klárce a Jindrovi)

Hned při prezenci jsme dostaly uvítací balíček plný pamlsků. Následně jsme „zakempili“ ve stínu, rozložili kennelky a šli se porozhlídnout, kde co je.

Na řadu jsme se Shirou přišly až kolem půl jedenácté v kategorii Začátečníci L.  Běžely jsme jako první :-) Měly jsme snížené skočky na M, na parkur jsem mohla s hračkou. Diskvalifikovat jsme se mohly pouze za vyvenčení na parkuru. Začinaly jsme Jumpingem. Z nějakého důvodu nevběhla do tunelu (na místě jsem myslela, že jsem jí utekla, na videu to vypadá, že jsem jí ukázala málo a právě asi i utekla), takže jedno odmítnutí. Tím jsme se trochu zdržely a náš výsledný čas tak byl 28,75 vteřin. Celkově nám to stačilo na 9.místo :-)

 

Druhý běh – agility, jsme šly na řadu opět první. Zastavovaná zóna na kladině byla pěkně odbytá, taktéž zóna na áčku byla možná tak drápkem :-D Dálku se rozhodla přeskočit s dotekem tlapky. Nicméně nám pan rozhodčí nic nemávnul a my tak doběhly čistý běh v čase 24,94 vteřin. První místo jsme si udržely po celou dobu :-)

 

Mezi běhy jsem si dala výborné kuřecí masíčko na grilu se zeleninou, obhlídla jsem stánky s pamlsky a obojky. Jeden jsem Shiře koupila za ty krásné běhy :-)

V celkovém součtu jsme se umístily na krásném 4. místě.

Na závěr jsme is počkaly na vyhlášení a frčeli (totálně unavení náročným dnem) domů :-)

Díky!

Foto na rajčeti zde.

Video na youtube zde.