Pamlsky

05.07.2012 12:54

Informace posbírané z netu, knih a vlastní fanzazie :-)

Játrové sušenky

  • játra (rozmixovat)
  • celozrnná mouka
  • ovesné vločky
  • bylinky (já: česnek, špenát, pažitka, libeček, červená bazalka, petrželka, majoránka)

 

 

Rybí sušenky

  • ryba (já: kapr sumeček Vetamix)
  • vejce
  • ovesné vločky
  • celozrnná mouka
  • kefír
  • máslo
  • trochu nastrouhaného tvrdého sýra
  • česnek

 

 

Mrkové sušenky

  • mrkve
  • vejce
  • celozrnná mouka
  • máslo
  • kefír
  • oříšky (mák, kokos, lněné s., vlašské)
  • jablečná vláknina (koupila jsem kdysi ve zdravé výživě
  • med/javorový sirup
  • 1 lžička jedlé sody

 

Ingrediene smícháme a prdeneme na plech vyložený pečícím papírem. Pečou se zhruba při 180 stupních dozlatova. Měly by být spíše takové vysušené :-) Ještě horké je můžeme nařezat nožem, po vychladnutí se dobře nalámou na kousky:-)

Ideální je, pokud je sušenek hodně, dát část, kterou určitě během pár dní nespotřebuji (obzvlášť v těhle vedrech), do mrazáku. Rozmrazené je to do čtvrt hodinky. Já jsem to tak udělala, po vychladnutí jsem si nechala venku pár kousků v pamlskovníku a zbytek šup do mrazáku. :-)

 

Foto z pečení: https://1verunka.rajce.idnes.cz/BARF_aneb_jak_to_vypada_v_misce/#P3070457.jpg