Pasení Hradisko

24.08.2013 09:35

Sobotní dopoledne patřilo pasení v Hradisku, u Míši Máslové. Účelem bylo zopáknout si (po veelmi dlouhé době) to, co (ne)umíme a zkusit si nové/jinačí ovečky. Tyto byly méně ochozené a chodily poměrně rychle. Nejprve jsme si daly opáčko okolo košáru. V druhém kole jsme měly ovečky navolna, ale v menším prostoru, než na pastvině. Musim jí začít víc věřit, ona to Shira umí a já jí to kazím :-D Ve třetím kole jsme si poprvé v životě zkusily pást i jiné stádečko, a to indické běžce. Shira se tady ukázala, že je schopná i pomalejší, jemnější práce, než to, co předváděla u ovcí. Byla nádhera sledovat, jak je šikovná (přeci jen ty kachny jsou o něco menší než ovce a já konečně pořádně viděla, jak pracuje :-D ). V posledním kole jsme měly ovečky volně na pastvině. Shira se dostala zpátky „do sedla“ a moc jí to šlo. Jedna chvíle byla trochu krušná, to když mi ovce přišláply nohu a já se odporoučela přesně pod ně :-D naštěstí to fotoaparáty nezachytily!

Pak nadešel čas odjezdu, já špinavá a podupaná, Šíša unavená a spokojená, nasedly jsme do auta a tradá domů :-)

Foto: rajče

Videa: běžciu košáru

www stránky Míši tady